واکنش مصر به سقوط بالگرد حامل «رئیسی» اردن: با نگرانی سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم پیام اژه ای در پی وقوع سانحه بالگرد رئیس‌جمهور کویت: در این شرایط دشوار در کنار ایران هستیم ارمنستان: آماده ارائه تمام کمک‌های لازم به ایران هستیم حماس: با نگرانی فراوان اخبار فرود سخت بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم قطر: برای رئیس جمهور ایران و هیات همراه وی آرزوی صحت و سلامتی داریم محل دقیق سانحه بالگرد رئیس جمهور شناسایی شد یمن: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ایران هستیم ابراز نگرانی رئیس جمهور عراق در پی حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور درخواست بالگرد دید در شب ایران از ترکیه آخرین اطلاعیه ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر پیرامون سانحه بالگرد رئیس جمهور واکنش چهره‌های سیاسی ایران به حادثه هلی‌کوپتر رئیس جمهور درس مردم ایران به جریان‌های ایران‌ستیز واکنش مقامات سیاسی ایران و جهان به حادثه برای بالگرد رئیس جمهور ایران دبیر کل جمعیت هلال احمر: امیدواریم تا دقایقی دیگر، خبر خوبی دریافت کنیم + ویدئو واکنش عربستان به سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور| ریاض: در شرایط دشوار کنونی در کنار کشور برادر، ایران ایستاده‌ایم واکنش ترکیه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران | اردوغان: بسیار متاسفیم منصوری: دو نفر از بالگرد رئیس جمهور با ما ارتباط گرفتند+ فیلم
سرخط خبرها

مطالبه پلیس از شورای عالی امنیت ملی درباره خودرو‌های شوتی | کشته شدن ۵۰۰ هموطن در پی حادثه‌آفرینی خودرو‌های شوتی

  • کد خبر: ۲۱۳۸۳۱
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
مطالبه پلیس از شورای عالی امنیت ملی درباره خودرو‌های شوتی | کشته شدن ۵۰۰ هموطن در پی حادثه‌آفرینی خودرو‌های شوتی
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص خودروهای شوتی و قاچاق کالا توسط آن‌ها گفت: از شورای امنیت در مورد این موضوع مطالبه کرده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز سردار احمدرضا رادان در خصوص امنیت اقتصادی اظهار کرد: امنیت اقتصادی نسبتا انجام شد و در سال ۱۴۰۳ حتما باید تکمیل شود و مشکلی در باب موضوع امنیت پلیس امنیت اقتصادی در موضوعات مختلف نداشته باشیم.

وی افزود: سال سخت قاچاقچیان رقم خورد، ولی اهداف موردنظر هنوز محقق نشده است. یکی از ابعاد مهم جنگ ترکیبی بعد اقتصادی از تحریم تا تهدید در حوزه اقتصاد است.

سردار رادان نمود بارز جنگ ترکیبی اقتصادی را قاچاق دانست و اظهار داشت: قاچاق ـ چه از داخل به بیرون کشور و از چه بیرون به داخل کشور ـ امروز به معضل بنیادین اقتصادی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه اعداد و ارقامی که از حوزه مقابله با قاچاق ارز و کالا نهاد ریاست‌جمهوری اعلام می‌شود، اعداد بزرگ و نگران‌کننده‌ای است و اگر ما بتوانیم از افزایش این عدد‌ها جلوگیری کنیم یا آن‌ها را به سمت کاهشی ببریم، به نظر بالاترین خدمت در بعد جنگ ترکیبی اقتصادی را برای مردم و دولت رقم زده‌ایم.

سردار رادان درباره خودرو‌های شوتی گفت: در حوزه خودرو‌های شوتی اقدامات خیلی خوبی انجام شده است و این باید ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم پدیده خودرو‌های شوتی را از بین ببریم، ادامه داد: از شورای امنیت در مورد این موضوع مطالبه کرده‌ایم، در سال ۱۴۰۲ متأسفانه ۵۰۰ نفر از مردم ما بر اساس حادثه‌آفرینی‌های خودرو‌های شوتی در امور راهنمایی و رانندگی کشته شدند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: تعدادی از همکاران ما توسط خودرو‌های شوتی به شهادت رسیدند و این حجم در ناامنی جاده‌ها بسیار اثر داشت که الحمدالله آن را به شدت کنترل کردیم. ما می‌خواهیم پدیده شوتی‌گری را از بین ببریم.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->